zondag 29 augustus 2010

Terugblik wk35

Weer tijd voor een korte terugblik op de afgelopen week die best interessant is geweest.

Ik blijf het ontzettend positief vinden dat mensen die je nog nooit ontmoet hebt bereidt zijn een helpende hand te bieden als je maar durft contact op te nemen en een vraag te stellen.

Ik heb deze week een account aangemaakt op twister.
Niet dat ik nou een grote Twitterfan ben. Diverse organisaties zijn echter in beeld op deze media sites.
Iets dat geen kwaad kan om te volgen en hiermee informatie te vergaren.

Deze week heeft voor mij weer eens aangetoond dat ik de baan in diverse branches moet kunnen vinden.
De feiten ondersteunen dit.
• Uitnodiging voor sollicitatiegesprek ontvangen door een grote ICT dienstverlener.
• Informatief gesprek gehad met iemand uit de telecommunicatie branche.
• Via een contact in de mediawereld een poging opgestart.
• Engelstalig CV en Persoonlijk Marketing Plan naar HR managers binnen een FMCG organisatie gestuurd.
• Gereageerd op specifieke vacature in Consumer Electronics organisatie.
• Via een bureau mijn interesse kenbaar gemaakt voor een consultancy baan.

6 concrete zaken in 6 verschillende branches.

Daarnaast de nuttige training over verandermanagement van afgelopen dinsdag gegeven door Patrick van Burgel. Als je geïnteresseerd bent is hier de URL: http://www.vanburgel.com/ .

Kortom, een positieve week en toch, heel tegenstrijdig, hoop ik dat het aantal van deze goede weken beperkt blijft.


Gerard

Geen opmerkingen:

Een reactie posten